Fuckade skit!

Vad har jag för fel??? Har fasen snorat ihjäl mig sen jag kom hit. Började med att jag spydde en hel jävla natt efter ca. två veckor, vilket följdes av feber och sen förkylning. Har fasen varit förkyld sen dess. Nu, sedan två veckor tillbaka har jag knappt behövt snyta mig. Gissa om jag har varit lycklig för det. Jag är liksom rätt trött på snor. Haha.. Å så i går, kände av halsen och det är fan inte bättre i dag. JAG VLL INTE, OKEJ?! Ska knarka echinacea i dag för jag tänker inte tåla en till omgång. Hellre snorar jag än har halsont. Konstigt nog är det höger sida i halsen som jag har ont i, brukar alltid vara vänster. Kan det tyda på något speciellt? Att det inte är långvarigt kanske? :P

I vilket fall som helst, hade kunnat haft en bättre start på dagen. Hela jag är förresten som en zombie - antar att mina alldeles för få sovtimmar i helgen har kommit i kapp mig. Tant pis för mej!

Nej men ni, vad positiv jag är i dag :) Hahaha..

En positiv sak dock. Lillen har legat bredvid mig och skrikit i en kvart nu men så helt från ingenstans så somnade han. Haha.

En till positiv sak... Min kära farmor ringde precis. She's coming to Paris! Hon och några väninnor kommer hit på torsdag och stannar tills på söndag. Ska bli så kul att få krama om min lilla farmor :)

Kanske kan bli en positiv dag ändå :) Haha..

Hoppas ni fick en bra start på denna tisdag iaf!

Jahapp, då var det barnaskrik här igen då :) Better get going...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0