Gå inte över tröskeln in till Truskel

Klockan är tolv. Känner mig snyggare än jag någonsin har gjort. NOT. Haha. Kom hem fem i morse. Ohh, någon hade kul igår, tänker ni säkert. Ack så fel ni har om ni tänker den tanken. Var opepp från första början och jag lyckades aldrig bryta det heller.

Såg Eurovision hos några svenskar. Vi hade precis missat Sverige när vi klev innanför dörren. Happ. Kul. Anna och jag kilade tidigare än alla andra till Truskel (några hängde på men vi vi två gick för oss själva och dem andra i en klunga, sociala brudar nr.1 - vi diskuterade faktiskt...).

Om jag får säga mitt. Gå inte till Truskel. Varmt som tusan, dååålig musik etc. etc. Tydligen var det bara kul där efter tre någongång då man var lite för full, sa en av tjejerna vi var där med. Yeah, great! Så ja, gå dit om ni är skitfulla, då kanske det är kul :)

Emelie, Anna och jag knatade genom Paris gator och tog bussen halv fyra. De andra tjejerna hoppade in på ett annat ställe. Dvs. Bella hängde inte med hem + att jag hade cykeln vid "hennes" station = Märta genom Le Vesinet själv halv fem en söndagsmorgon. Hade hellre hoppat av vid mig men kul att behöva gå dit i dag för att hämta det lilla färdmedlet. Nej!


Girl goes boy and the other way aorund.



Slipsen-på-huvet-grejen var ju bara tvungen att komma :)

Nu är det uppfräschning som gäller. Helst lite pluggning också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0