Glad i hjärtat.

Nu har jag till slut blivit klar med mina läxor. Var inte lite denna gången. Hon är inte nådig den kvinnan :) Skulle skriva ett brev, ett mejl samt välja en av tre uppgifter på ett papper. I brev- och mejluppgiften fick man inte använda sig av hjälpmaterial som ordbok. Vi övar inför ett kommande prov (som är frivilligt men som jag tyvärr inte är här på. Irland...) som fungerar lite som ett nationellt prov. Kul att testa sina kunskaper lite. Dock fattade jag verkligen inte brev-uppgiften som kanske var den viktigaste att ha gjort till i morgon. Får kika lite på den i morgon igen. Kanske har fått fler hjärnceller då? :)

För övrigt så blev jag helt glad i hjärtat i dag. Lämnade in min andra brev-uppgift som hon rättade under lektionen och när hon var klar frågade hon hur mkt tid jag hade lagt ned på den (skulle vara ca. 30 min). Jag lade inte ned så hemskt mycket tid på själva skrivandet utan fick minska ned rätt så mycket efteråt då jag skrev dubbelt så mycket som man fick från början. Hon sa att det var bra. På riktigt alltså. Blev så glad för jag har fasen aldrig lyckats med franskan tidigare. Monkan och Maria sa aldrig att det var bra - på riktigt. Kanske för att det inte var bra heller. Jösses så dålig jag var då jämfört med nu. Alltså verkligen. Jösses. Och då har jag fortfarande lååång bit kvar från där jag är nu. Jag är väldigt stolt över mina VG:n just nu. Var verkligen inte värd mer.

Dags att sova sedan länge.

Kram på dä (citat: Farbror Barbro)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0