God morgon, god morgon

Det var bra gött med sovmorgon ska jag säga er. Gilla! Nu sitter jag själv här hemma. Nästan. Lillen sover på övervåningen. De andra är i parken. Rätt soft start på veckan ändå :) Ska nog ta och göra lite nytta iaf. Såg en massa tvätt i hallen som jag tänkte ta reda på.

Sol och varmt som vanligt. Ska nog ta och schteka på lite senare i dag. Dock har jag lite saker jag måste göra så som att plocka i ordning i rummet, plugga lite samt träna. Sötbarnen som jag tar hand om är bara för goa ibland. De kanske inte gör nå speciellt men.. Pia frågade om jag skulle sola i dag för då kunde jag ju följa med dem till badhuset (som för övrigt var stängt, därav parken). Så mkt har jag inte solat så det liksom skulle behöva bli huvudfrågan i hennes förfrågan. Haha.. Ostiane snyltade lite av min frukost som vanligt. Fick halva min supermörka macka med ägg på. Tror fasen den tjejen äter allt. Ni ser, inget speciellt alls utan dem bara är :)

Nu hör jag lite från övervåningen.. Hrm, han ska ju sova :) Han somnar nog om skulle jag tro.

Tvätten nu då.

Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0