Har aldrig känt mig så förödmjukad tidigare...

Egentligen har jag noll lust med detta men man kan ju inte bryta mönstret. Inte mitt blogg-mönster iaf :) Mår typ illa för att jag kikat i genom alla Sveriges bloggar sex gånger om i dag. Kan inte vara bra för psyket alltså. Allvarligt... Hrm.. Får tänka över det där med mitt bloggläsande. Gör det medan jag läser en blogg som jag har glömt bort att kika in på ;)

Har jobbat hela dagen i dag. Trodde inte det skulle bli så. Pia och jag pratade ut i dag. Haha.. Jag sa att hon inte var nå snäll mot mig. Hon sa att de skulle säga till F. för att jag var dum mot Ostiane (tog henne i armen för att hon aldrig lyssnade) och jag sedan skulle få vara heelt själv i badrummet. Har aldrig känt mig så kränkt ska jag säga er! Nej men hon ska inte säga såna saker. Öm tå? Hon började tokgrina när jag sa så. Okej, jag hade sagt det kanske 4 ggr till henne. Sedan hade vi lite debriefing där hon inte tyckte att hon var takig mot mig. HALLÅ TJEJEN, wake up!!! Haha.. Men nu är vi vänner igen. Allt är glömt och förlåtet :D

Var så kul när F. sedan frågade om hon hade varit snäll. Au-pairen hade skvallrat :P. Direkt tittade hon på mig ungefär som vad ska jag svara? eller har du sagt något? Hehe..

När jag stod och tog hand om disken och barnen satt med F. i salongen ropade hon på mej. "Viens me vois" = kom och se mig. Haha, så säger man ju inte på svenska men typ som att jag hade gjort något fel. Hon har aldrig sagt så tidigare. Jaha, tänkte jag, nu kommer första tillsägelsen... Men icke. De visade klipp från Cannesfestivalen på tv:n. Hehe.. Så mycket tillsägelse var det. Roligt var också att F. försökte pränta in i barnens huvuden att Brad Pitt var snygg. You go mama :D


Grrrr :)

Nu ska jag faktiskt ta och borsta gaddarna för att sedan krypa till kojs (lr hur är det man säger?)

Btw, famor has arrived. Hon ringde mig förut. Någon är glad och hennes namn är Märtan.. :)

Sleep tight..

Kommentarer
Postat av: ebba

med N på slutet? fräsigt. du, ja ska vinna om det så är det sista jag gör.

2008-05-15 @ 22:33:27
URL: http://ebbasjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0