Home sweet home!

Så kan man minst sagt säga. Fasen vad jag längtat "hem" hit de senaste dagarna. Jösses. Hehe.. Vi landade runt sex men jag drog i väg till Carrefour med Bella mer lr mindre direkt. Vilken känsla det var att få köra här hemma i Chatou. Känns lite weird att skriva "hemma" men för tillfället bor jag ju faktiskt här i Chatou. I vilket fall, så skönt det var att få köra på mina gator ;) Under shoppingturen fick jag reda på en hel del info. Fan, Bella goes ...? :P

Har sedan turen med Bella suttit och läst bloggar. Har inte kunnat slita mig för att skriva i min egen blogg. Illa :) Haha.. Jag och bloggläsning lever liksom som i en symbios! Jag har en vöörstingidé hur jag ska kirra mitt hår sen.. Man får så mkt inspiration från bloggar förstår ni! :) Tror det skulle bli assnyggt!!! Åhh..

Här sitter jag och skriver om blahablaha när jag har varit borta i tio dagar.. Ska ta och knåpa ihop en sammanfattning till er.. Lovar! Ni väntar med spänning skulle jag gissa :) Så klart, är ju fasen Märta vi diskuterar...!

Ska väl försöka pallra mig ned i min säng då det är take off kvart över sju imårn bitti. Bella och jag ska till Monets trädgård. Arrangemang som kyrkan har kirrat. Sjysta bananer! :) Märta goes kulturell, finally! :) Vad händer på kvällen är ännu osäkert. En viss Bella prioriterar andra saker! Haha :)

En sak jag verkligen vill informera om.. I dag såg jag den FÖRSTA snygga fransosen. Det tog "bara" ca. 3 månader. Och nej, det var inte en sådan som duger för att vara fransos. Han såg faktiskt bra ut. Så jäkla kolt tycker jag. Haha, det har verkligen varit ett ämne bland oss. Det är knapert om goodlooking guys här. DOCK, jag är inte alls inne på det spåret. Shit vad jag är anti kärlek! Okej, här får ni höra..

Bella smådejtar. Jag hurrade inte direkt när hon sa det. En fransman liksom. Haha. Sofie den lilla flickan hade sagt till Bella att nu när hon dejtade kanske jag skulle ha lättare att acceptera frassemännen. Haha.. Är det verkligen så illa liksom?! :P När vi var i Bretagne, på en av våra bilturer, åkte vi förbi två killar som satt på en strand. Bella vinkade och utan att tänka fick jag ur mig orden: "Vinkade de tillbaka?!" med en röst som inte var av denna värld. Lät som en sur morsa. No offence till er morsor där ute men :) Haha.. Jag lät verkligen som en sur mams! :P Bella och jag fick ett verkligt bevis på hur lite jag är inne på sånt där och då! Det finns en radiokanal här, cheeriefm = älsklingfm ordagrannt översatt. Bara kärlekslåtar. Berk! :P

Förhoppningsvis knåpar jag ihop sammanfattningen på söndagkväll. Med x antal bilder..

Ha en trevlig helg!

Å du Märta, välkommen tillbaka!
  - Tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0