Inte vilken som helst!

Hej hallå. Söndag i dag. Hur gött väder som helst men jag har knappt satt ut näsan ens en gång. Vaknade för en timme sedan så jag har inte hunnit gjort så mycket än. Skulle ner och käka men där var det fullt hus så jag väntar ett litet tag. Dock är jag megahungrig!

Är besök här. De ska grilla. Vill också men de har inte frågat mig så jag ska njuta av grilldoften istället :)

Kyrkan ska besökas i dag då det är hemligt program - hoppas det är nå sköjsigt!

Kan meddela att det antagligen kommer att komma upp ett par inlägg i dag. Har massa bilder att lägga ut samt skriva om helgen...

Hur som haver. I dag är det inte vilken söndag som helst. Det är min pappas dag! GRATTIS, GRATTIS!!! :)

Dessutom har Märta namnsdag i dag. Jag har alltså nästan namnsdag :P - vilket Ebba också lade märke till!



Kommentarer
Postat av: ebba

hihi, ja de gjorde jag!:D

2008-05-11 @ 18:57:14
URL: http://ebbasjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0