Jo men så atte..

Det var inte skoj att vakna upp i morse. Mådde exakt som i går, tror inte längre att mitt huvud och min kropp mår dåligt pga. helgen utan jag är på väg mot någon sorts förkylning. Okej, det är väl helgen som ligger till grund för detta men nu har jag ju sovit en hel del och det är fortfarande kvar... Aja, det är som det är. Är bara att försöka ta hand om mig själv på bästa sätt så jag blir frisk så fort som möjligt. Gick upp runt tio, såå gött med sovmorgon :)

Gick sedan till marknaden (väskan fanns inte denna gången heller, mamma. Tror att du helt enkelfår snyta dig, accepetera och gå vidare:)), boulangeriet för att köpa chokladbaguette samt vanlig baguette och sedan till den lilla rutschkanan. Och sen var dagens första pass gjort.

Min em. planeras på så vis att jag ska käka lunch, vila lite samt snacka med min kära vän Alexander på msn. Var alledeles för länge sen vi snackade på riktigt så det ska bli skoj :)

Have a nice day everybody...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Chokladbaguette? Vad är det? :S Låter som nått sött.... :P

2008-05-14 @ 20:09:49
URL: http://eemmelie.blogg.se
Postat av: Marthina

Emelie: Det är som en baguette fast mycket mjukare bröd. Känns som svenskt superfärsk limpa (:P) och så är det små chokladbitar inuti. Mumma :)

2008-05-14 @ 22:41:24
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0