Jo...

Var tog min riktiga blogginspiration vägen? Nu ska jag fasen skriva om dagen och helgen och det ska inte bli långt!

gymmet blev det 10 min crosstrainer, 6 set mage och 5 set rygg + promenad fram och tillbaka. Måste börja äta rikligt med mat så jag har energi. Hade ingen energi. Okej, jag har legat på latsidan ett bra tag.. Har antagligen med båda sakerna att göra.

Handling med flickorna.

image505
Ostiane på promenad helt själv? Konstigt...
image506
Ahh, det var Pia där bakom!
image507
Vem gillar kameran mest?
image508
Nous sommes les trois soeurs!
image509
Marcus, hon är fortfarande med i nåt gäng. Vet ej vilket.
image510
Mot handlingen!!!

Blev en lugn kväll. Var själv med tjejerna. Tog dock hand om lillen när jag egentligen slutat. Han var mindre lugn. Lyckades till slut vagga honom till sömns. Herregud unge, säg vad det är för fel. Är bättre för båda parter om vi kan föra en diskussion som vuxna människor. Det är bra att lätta på trycket ibland. Haha.. Vi förstod varandra till slut iaf.

Tar helgen i ett annat inlägg iaf...


Kommentarer
Postat av: raisa

jag kommer höra av mig via mailen ;)

2008-05-20 @ 22:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0