Känsliga, läs icke.

Eftermiddagen spenderades i solen. Helt underbart. Var inte lika varmt i dag men det var fortfarande varmt! Fick krabbor (löv) på benen plus att jag låg på en handduk och skrek. Ostiane och jag agerade bebisar. Var nog första gången som jag gick in för leken till 100%. Var faktiskt rätt skoj när man bara lekte utan att att tänka på annat. Tog även hand om den lille ett tag.

Weii weii.. Nu är det dags att scrolla ned om du är känslig. Allra helt om du är känslig för bajs!

Började med att F. kommer in i badrummet med lillen medan tjejerna badar. Han har bajs överallt. Haha. Lös i magen kan man nog kalla det. Okej, det var inte överallt men det var mycket bajs.

Vidare fortsätter tjejernas bad och jag springer snabbt upp på rummet för att lämna en sak. Pia ropar efter mig medan jag är på rummet (detta var alltså en minut, max, efter jag lämnat badrummet) och säger att Ostiane har bajsat i badkaret (!). Så sant som det var sagt. Ungen hade kluttat. Jag lyfte ur dem ur badkaret och ropade sedan på F. Hon tog hand om det. Jag var/är väldigt tacksam för det.

Mycket bajs det har blivit här i bloggen nu. Förhoppningsvis var detta sista gången!

På tal om sånt. Sedan jag kom har jag låtit alla tomma pappersrullar stanna på toan då jag ville se hur många man gör av med som enskild individ på några månader. I dag när jag går in där ser jag att dem är borta. Spårlöst. Tack för den. Inte så att jag ville ta upp det heller. Duu Frédérique. Mina toarullar på toaletten har du tagit dem? :) Haha nej, men det var ju lite tröckigt. Haha..

Sängdags sedan länge.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0