Lapa sol.

Jag har kommit på ett superknep. Okej, jag var väl kanske inte den första men iaf. Sov med gardinerna ofördragna. Haha, heter verkligen inte ofördragna men kom inte på ordet direkt och orkade inte fundera. NI fattar väl iaf?! Om inte, det var inte fördragna. Haha.. Vaknade utan att klockan ringde i morse och kände mig relativt pigg. Var skönt att vakna upp i ett ljust rum. Mer ofördragna gardiner till folket! :D

Klev upp, ner och kokade ihop nå smaskigt till frulle och sen ett samtal till Bella. Därefter gick jag upp och rensade lite i rummet. Började halv tio och tänkte att detta går aldrig vägen då jag skulle börja jobba halv elva. På tal om ordet jobba så gillar jag inte att använda det när det handlar om mitt au-pair liv, detta då det inte känns som att jobba! Men joodå! Nu är det rent och snyggt. Okej, jag ljög. Det är snyggt men inte rent. Alltid nåt :) En runda med dammvippa skulle ju inte direkt skada!
före
image425

image426

efter
image427

image428

Inte så pjåkigt ändå va? Pinsamt att det var så jäkla stökigt innan bara. Jösses, Märta, kom in i matchen igen! Det ska erkännas att jag bäddade sängen och hade lagt upp lite kläder innan jag knäppte korten. Glömde bort att jag skulle ta kort. Om ni kikar ett extra ögonblick på bilderna ser ni att jag sover med huvudet i fotändan - har märkt att jag somnar lättare där. Psykiskt? Kan mycket väl vara så men bara jag somnar så är jag nöjd! :)

Då jag "jobbade" åkte vi till parken. Tjejerna tog med sig sina dockvagnar och dockor. Haha, sött va?! Lämnade kvar kameran i bilen, tyvärr. De var så söta där de gick.

image429

image430
Här är vi på väg. Söt flicka va!!!

Annars har jag mest lapat sol i dag. Ingen skola på onsdagar förstår ni. Schtek it was! F. tyckte att jag hade fått så mycket färg och snabbt dessutom. Fuskigt ansåg hon. Hallå, jag som aldrig brukar bli brun fort. Okej, benen men sen då. Nu jäklar är jag på gång - färg i fejjan också. Thanks! :)

image431 image432
image433
my view.

Lugn em. i övrigt. Två små kompisar var här och lekte så jag uppehöll Hélie lite medan jag skypade med Mimmie. Gó tös det där. Vi försöker som alltid att pussla ihop vår framtid när vi snackar - Norge eller inte Norge?! Haha..

Well, well..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0