Lördag, Saturday, Samedi

Oj, jag har ju varit piggare i mina dar. Usch vad trött min kropp är. Men men, är bara på't igen för i kväll är det riktig utgång som gäller :) Hinner inte skriva om gårdagen nu för jag och Emelie ska in till Paris så fort vi bara kan.

Har jobbat på fm. Var ett tag sen jag gjorde det känns det som. Gick till posten och till marknaden med den lille. De andra var i badhuset. Att gå med en bebis i sele på magen är en superbra uppfinning men fasen så varmt det blev. Är hur varmt som helst ute i dag. Klagar inte, är såå underbart att äntligen få lite sol på sig :)

Nej, better get going. Vi ska leta second hand i dag :) Hoppas jag får min lön nu, annars blir det inte mkt till shopping. Lika bra egentligen det kanske :P Usch, hatar att fråga om pengarna men får bli så denna gång.

Hoppas ni har en förträfflig (vilket ord!) lördag. Hörde av pappsen att det är lovely väder in da schwedenland. Kul för er :)

Just ja, i dag är det tre månader. Tre månader. Jösses. Känns mest tråkigt att tiden går så fort. Ledsen allihopa men det känns faktiskt mer tråkigt än vad det känns bra. I like it here. I like it a lot.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vet inte varför men har helt glömt bort att skriva att min kära syster åker till Paris på måndag :P Det är en skolresa och jag tror Frida skulle möta dom nån dag, men är inte helt säker... Dom verkar ju få fint väder i alla fall och ja, det är jättefint väder här med :D 22 grader just nu! (Om du undrar varför jag sitter vid internet så har jag en paus i solandet haha ;P).
Ha det bra!

2008-05-10 @ 13:22:10
URL: http://eemmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0