Lördagens bravader, del 1

I lördags drog Emelie, jag och Frida till Marais för att hitta till Ebbas second hand place. Till slut hittade vi det. Och jag menar verkligen till slut. Vi gick och gick och gick :S Mucho stuff fanns det iaf inne i butiken, det vill jag lova.

Jag har en längre tid varit på jakt efter en weekendbag. Både för att det är snyggt och för att jag kommer att vara i stort behov av en sådan när jag åker hem. Har nu hittat två stycken:

image453 image454

Tyvärr ingår inte Frida i köpet om jag skulle få för mig att införskaffa den första sötnöten. Min stora fråga är ifall den första väskan är för stor för handbagage-mått?! Kan någon duktig själ hjälpa mig. Ni ser ju att den täcker halva Frida. Båda är ju lovely men kostar en liten kosing så Snälla, snälla vänner. Hjälp mig! :)

Mitt i allt började jag blöda näsblod. Frida och Emelie kilade in på ett café för att hämta servetter medan jag stog där ute på gatan och droppade blod. Innan de hann tillbaka kom en snäll frasseman med papper och sa åt mig att hålla huvudet bakåt. Vi börjar knata på då en kvinna säger att jag ska luta huvudet framåt. Många som ville få sitt ord sagt där. Haha.. Jag följde kvinnans råd då jag inte ville ha blod i halsen. Yuck!

image455

image456

Well, well.. Blev ingen shopping för mig denna gång. Hade ingen lust alls. Nej, självklart kom jag hem med kassar i händerna. Haha.. Hallå, är ju fasen Märtan vi pratar om :P

image478
Jacques Chiracs gamla nattsärk :P, skärp, peeling och peelinghandskar.
Peelingen och handskarna är inte 2nd hand ;), utan från HM.

Därefter var det hem för att snabbt ordna sig lite för kvällen... Läs nästa inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0