Lördagens bravader, del 2

Emelie, Anna och jag drog till Indiana café tror jag det hette för att käka. Jag tog öl (!) till maten. Vad har hänt med mig??? Kanske undermedvetet vill värma upp inför Irland :P Smakade som om någon hade droppat i persiko-sirap. NOT GOOD! :S



Därefter kilade jag och Emelie i väg mot en kanadensisk pub där Ali och några vänner satt. Hon fyllde förra veckan så det var lite födelsedagskalas. Anna åkte hem då hon inte var den piggaste. Fredag och alkohol är rebusen :P Jag kände mig lite osocial då jag helst ville kika på fotbollen som visades. Jag är inte den som jublar när det är fotboll på tv men denna gången blev jag helt lycklig. Dock såg Ali till att jag började prata med en kille för att sedan gå tillbaka till de andra. Jaha, där satt jag. Fast i en situation. Bra för språket - får tänka så. Haha..


På bild nr.4 ser ni hur social jag var, hehe..

Vi bestämde oss för att gå till café Oz då Ali blivit lovad gratis drinkar all night long. Väl där får vi hör att bossen är i Tyskland. Vi såg dock till att ha kul iaf. Blev dock inte mkt till discodans, trots bra musik denna kväll, utan vi stod i baren hela kvällen. Drink på drink på drink. Gott :) Ibland är det gött att vara tjej, kanske ännu bättre att vara svensk. Haha..


bild 2: Ben i skjortan var grymt ruuwli. Mm, det är 18 bast - tro't lr ej :)
bild 5: Helt plötsligt stod Ylva framför mig. Katte, katte, katte :)


Ska väl berätta hur allt slutade också.

Tänkte först inte skriva om detta då jag skäms över det. Hur, Marthina, hur? Man gör dumma saker ibland men förhoppningsvis lär man sig av dem. Vi, Ali, Emelie och jag, hängde med två killar för att käka pasta. Därefter skjutsade den ena hem oss. Hör ni hur det låter?! Ingen av oss var speciellt fulla så att det var inte ens en dum inte-tänka-för-att-man-är-för-full-grej. Jag nämnade flera ggr i bilen att fasen, för knappt en månad sedan blev en tjej mördad och nu sitter vi här i en bil. Mamma och pappa har varit stoltare över sin dotter och så även jag. Har lovat pappsen att inte göra om detta. Allting gick dock bra och hela kvällen var helt jättebra. Killen vi åkte med var supersjyst. Kunde fasen alla svenska tennisspelare. Haha.. (Inte för att det är en bortförklaring för våran handling..) Klev innanför dörren kvart i åtta i går morse och utav en slump stod hela familjen i trappan. God morgon liksom :) Sov fyra timmar innan det var dags att kliva upp...

Blev alltså en tvådagars denna helg. Var nog första gången för mig. Okej, fredagskvällen var nykter men iaf. Måste säga att hela helgen har varit skitskoj. Haft askul båda kvällarna. Tack tjejer!



Kommentarer
Postat av: Philip

Öldrickar'n! :)

2008-05-12 @ 17:13:42
Postat av: Marthina

Philip: Haha, man är ju hård :)

2008-05-12 @ 20:34:19
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0