Lotta och jag

Jobbade i morse. Följde med Pia till skolan men den var stängd i dag. Haha.. Vad bra att man har koll på saker och ting. Blev Pia som hängde med och handlade i dag då det annars alltid är Ostiane.

När man har feber, då både svettas man väl och fryser?!! En annan agerar ju endast svettlök hela tiden. Svettlök, vilket ord egentligen. Tycker ni inte? Haha..

Nej, nu blir det lite Lotta på Bråkmakargatan. Tjejerna fick ju den (och Madicken) när la familia var här. Tror jag blev gladast faktiskt :D Hehe..

Antar att min lilla farmor ringer snart också, tror de skulle landa vid tio och nu är klockan faktiskt ett...

Later...

Kommentarer
Postat av: Julia

intresserad av ny bloggdesign? :) titta in på min blogg! ha en bra dag :)

2008-05-15 @ 13:18:03
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0