Märta = slav?

Det går så fruktansvärt bra med mina morgonpromenader. Ni anar inte. Tror jag har pallrat mig i väg två gånger sedan jag kom på idén, och det var för kanske 1½ månad sedan. Inte illa pinkat, tjejen. You go girl! :) Haha.. Orkar inte bry mig. Det är ju bra om jag kommer ut men i och med att jag för stunden är halvt människa och halvt zombie så tillåter jag mig att sova.

Måste bara säga att mitt jobb är såååå extremt jobbigt. Nästan lite slav-varning. Här får ni se min morgon.

- Kilade ner 08.00
- Klädde på Pia (hon var dock inte spec. hjälpsam)
- Gjorde två flätor i hennes hår i soffan
- Kokade upp min gröt (O. kikade tv och Pia åt frulle)
- Satte på Pia skorna
- Kikade lite "Babar" med tjejerna
- Gick med Pia till skolan (3 min*2)
- Åt frukost med Ostiane
- Dukade undan
- Klädde på Ostiane
- Cyklade med henne till dagis
- Cyklade hem
- Satte mig i bilen då vi skulle lämna tillbaka hyrbilen vi haft denna veckan

Låter hemskt jobbigt va?!

Bilturen blev dock aningens längre än planerat tror jag. Vi snurrade runt rätt mycket i Rueil. Tror vi lekte följa John genom halva Rueil. Fram och tillbaka på samma gata och hej å hå. Väl framme tankar F. hyrbilen och sätter sig sedan i vår bil. Jag börjar rulla och då kommer killen fram och säger att hon inte har betalat för bensinen. Haha. F. har länge sagt att hon är helt slut i kropp och knopp pga. den lille nykomlingen och nu för tiden glömmer hon saker mest hela tiden. Jag kan dock inte låta bli att skratta. Det är ju lite småroligt :)

Nu ska jag bege mig till skolan. Chansade på att jag inte hade fått flera hjärnceller så jag försökte inte ens med uppgiften i dag. Fattade ju verkligen inte igår. hade ju ingen tid över heller. Får förklara och göra den tills på måndag i stället.

It's sunshine all over me. Hur är vädret där hemma?

Better get going. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0