nyshoppat

Har ju glömt att visa er några saker som jag inhandlat på sistone.

Före
image414

Efter
image415

Sparade det svarta som är från Thailand då det fortfarande är fint och tog på mig mina nya armband. Det blå peace från en liten butik i Saint Michel och det silvriga som är från Sacre Coeur.

Det blå: Köptes igår när Bella och jag strosade runt. 5 euro var priset så det var inte så mkt att fundera över. Dessutom har jag en längre tid velat ha ett peace-armband. Snyggt med den kornblå färgen också. Inte sant?!

Silvriga:
Inhandlades när la familia var här. Sist jag var i Sacre Coeur (-05) köpte jag ett halsband i butiken inne i kyrkan. Kändes som om jag var tvungen att handla något denna gången också. Liksom göra det till en grej. Hittade superfina armband. Valde detta med ett kors och en duva på. Ville inte ha ett som det var en gudabild på, kändes inte rätt. En duva symboliserar ju verkligen något fint så hej och hå så vare mitt.

image416

Anna och jag köpte ju klocka i lördags. Efter långt velande blev det till slut så att jag tog den blå och hon den vita. Vilken tycker ni är snyggast? Ni har ju sett båda nu..Give me an answer :) Det står "cantine" på handen vilket betyder matsal. Glömmer alltid att säga till i skolan att Pia ska käka. Om ni undrade alltså :P

image417

Dessa har ni redan presenterats för men som sagt, de är nya. Jeansen = Makalöst sköna. Esprit, 39,90 euro.

image418

När vi var i Monets trädgård köptes det vykort som ska användas i min lilla minnesbok jag ska kirra när jag är i mitt fädernesland igen. Servetterna är en present till en person. Orkade inte sitta och dona om bilden för att gömma de i paint då de tog sådan tid. Gör nog inte så mkt...


Det var det... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0