Ordbajs...

Har inget viktigt alls att förtälja. Har jag någonsin det? Kunde inte somna i går. Okej, till slut men det tog sin lilla tid. Resultatet blev en Märta som inte har någon lust med någonting alls i dag. Kämpade mig i väg till skolan. Gillar det verkligen när jag väl är där. Har kikat bloggar sedan jag kom hem. Det var klockan halv två. Om jag har ett liv? Självklart :)

Ska testa att ordbajsa. Ska köra på i en minut. Klara.. färdiga.. gå..

glas. banan. bajsfelskrivning, trosor. telefon. lyse. musen. blommor. tröja. blå. piss. ahhh. bye. pia. stopp. rött. tangentbord. mobilen. jobbigt detta var. usch. slut

Jaa, en liten förklaring om hur det ser ut här nu. Haha.. Vad lite jag hann skriva under denna minut. Hrm..

GE MIG ENERGI!!!!!!!! Pallar inte och leka halvdöd.

Förresten.. När jag gick från skolan i dag och jag skulle skutta upp på trottoaren gled jag till i något. Trodde det var något kladd (alltså matkladd) av något slag. Är till 99% säker att det var en utsmetad crotte de chien. Hundbajs. Blev helt överlycklig. Hur många gånger i mitt liv har jag inte gått och önskat att få glida till i en utsmeta hundbajs och sedan lukta hundbajs dessutom?! Medan alla drömde om att bli fotbollsproffs eller sängerska som små var detta min dröm. Neeej du, hundbajs is the shit (ej på ett positivt shit-sätt). Lycklig blev jag dock när jag insåg att denne någon, aka. hund, hade valt att bajsa luktfritt. Dagens ros får gå till dig. Keep doing your thing. Non-smelling-dog-poo is the shit (positivt shit-sätt) om det nu måste finnas crottes de chiens på gatorna.

Har ni någonsin läst ett mer intressant inlägg så säg. Jösses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0