Shopoholic?

Åkte i väg till La Défence för att kika i affärer. Jag hittade så klart en hel del. Tänk vad skönt om den dagen jag går i en affär, har pengar men bara går där utan att plocka åt mig någonting. Det är här pappas gen skulle ha arbetat lite hårdare :)

Provade som stuff. Köpte en av kjolarna. Men vill höra vilken ni gillar bäst först, så se till att kommentera. Need your help! Säger inte vilken jag har köpt än :)

image445

image446

image447

Denna klänningen såg helt amazing ut där den hängde men den där urringningen och jag
kommer inte att samarbeta än på några år.

image448

Har varit på jakt efter en blus ett tag nu. Vad tycker ni om denna? Jag vet inte. Hjälp!

image449

Dessa shortsen inhandlades också. Enkla, snygga, praktiska och billiga. Bra-att-ha-stuff! :)


Hjälp mig nu med vilken av kjolarna som är snyggast är ni snälla...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tokgillade den vita kjolen, fast den svarta var också fin! :) Blusen är kanon, har en sån jag med! :) Hoppas allt är bra, du missade en sjuhelsikes studentskiva i onsdags, dock spårade den ur.. Ta hand om dig! PS, vilken kjol har du köpt? ;)

2008-05-09 @ 17:31:58
Postat av: Marthina

Tack för din åsikt vännen! :) Åhh, den är fasen fin alltså. Åhh vill nog inte höra. Mår bara dåligt då! VILL ÅXÅ!!!

2008-05-09 @ 19:19:09
URL: http://marthinaas.blogg.se
Postat av: Caroline

Vad söt du är Marthina =) Om det vore jag som skulle köpa skulle jag ha köpt den svarta. Hoppas du har det bra vännen! kramar

2008-05-15 @ 19:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0