Skäms Marthina!

Skrev inte en enda gång i bloggen i går att det var Mors dag. Inte ens Md skrev jag. Initialerna. Fy fabian, Märta. Jaa, sannerligen.

Men jag hade det i huvudet hela dagen. Sa grattis på mors dag (varför säger man grattis???) och att jag älskade henne. Över msn. Telefonen här hemma fungerade inte i går. Men jag ska säga er. Min älskade mammsen kommer få en liten, liten present från mig. Det kanske kommer fram i dag lr i morgon.

Jag kan säga er en till sak. Nu när jag ändå är i gång och säger saker :P Sedan jag började jobba som au-pair i denna familj har jag insett vilket jäkla jobb en mamma gör. Nästan så de borde ha lön. Det är sannerligen inte lätt eller. Nu när jag sett allt med egna ögon och insett alltihopa ångrar man alla gånger man inte har varit snäll. Usch, det är alltför många gånger. Poor little mami! Och papi, men det var ju mamman som ska framhävas denna gången.

Älskar min mamma så hejdlöst mycket. Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0