Sommar och sol!

Precis vad det är i dag. Fasen så varmt det är. Känns som en bra julidag in da schwedenland. Okej, vet att ni där hemma också haft bra väder men nu diskuterar vi inte det :P

Klev upp och planerade verkligen hela dagen på en gång då allt skulle ned i en väska. Skulle nämligen ta mig till gymmet och göra comeback där efter ett liiite för långt break. Cyklar i väg och är svettig och dan efter halva vägen. Men fasen, NJUUUT det är varmt och sol och alldeles, alldeles underbart. BOOOM! Där föll bomben. Gymjäklet var stängt. Bara att pallra sig hemåt igen. Kändes rätt surt nu när jag var på g som fan. Kände inte för att springa ute heller då det bara skulle kännas stressigt. Får ta mig ut i kväll.

Det är så skoj. Om detta hade varit för ca. 3 månader sedan hade jag blivit skitsur på gymmet. Men nu, jaha, tråkigt men vad kan jag göra åt det. Är bara att släppa det. Haha, så kolt. Är så glad att jag så gott som lyckats åtgärda min långsinthet. Bella märkte det i går med. Hon blev jätteirriterad för att vi missade ett tåg med en minut och blev tvungna att vänta tio minuter, dvs. kanske bli försenade till kyrkan. Lugna Märta sa ett par kloka ord i form av att vi iaf inte kunde göra något åt det. Det enda vi kunde göra var att skynda oss där vi kunde skynda oss. Shiiit, trodde aldrig jag skulle kunna säga så.

Ett stort tack till dig, Marthina, för att du lyckats med detta!
 -  Äsch, var väl inget. Allt för dig hun!

C. berättade att det antagligen var stängt för att här i frasseland är saker och ting ofta stängt flera dagar när det är helgdag. Latisar :P

När jag vaknade imorse kände jag verkligen hur djupt jag har sovit i natt. Kan inte beskriva hur men jag kände det. Kroppen tog verkligen igen sig inatt. Är fortfarande trött men det är väl kanske inte så könstigt.

Nu ska jag ta och kladda på lite make up och byta kläder och sen börja bege mig in mot Paris.

Å ni, så äckligt. Pia visade mig en hink full med sniglar när jag käkade frulle. Men mysigt liksom, en hel hink!

Hopppas ni får en FAB söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0