That's the question!

Blogga eller att inte blogga. Drar mej för att skriva här i dag. Ska ju återberätta min helg. Vet att jag inte alls är tvungen att göra det men jag VILL få med allt. Så är det.

Å i dag har jag faktiskt inte tid känner jag. Nu är det plugg som gäller tills jag börjar. Därefter ska jag ägna mig helhjärtat åt tjejerna tills dess att jag slutar. Därefter ska jag ägna mig helhjärtat åt min underbara vän vid namn Isabelle. Vi har en del att prata igenom. Min helg och hennes helg i St Malo.

Emelie fick mig att inse en sak i helgen. Jag hade suttit på msn till halv fyra (!) på natten/ morgonen i lördags och snackat med en kompis. Tiden bara drog i väg. Detta påverkade min lust att göra saker på lördagskvällen eftersom jag var rätt trött. Emelie sa då till mej att jag borde prioritera saker och ting här medan jag är här. Jag kan snacka med dem där hemma när jag kommer hem. Det är så sant som det är sagt. Den tiden jag har kvar här i Paris ska jag ta till vara på. Tack Emelie!

Åhh, jag har en hel del att berätta från helgen ju...

En sak innan jag slutar.

Jag mår så himla bra. Jag bara njuter av att vara Marthina nu för tiden :) Fin känsla.

Ha det gött allihopa!

(Haha, fick ju i hop några rader ändå :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0