The good and the bad...

Åhh... Vilken lovely avslutning på denna dag. Satt i solstolar ute på gräsmattan och skvallrade lite. I vår lilla hemort hade inget hänt så jag behöver inte längta så där jättemkt.. Det man tkr ska bli roligast är att gå in på ICA - jippieeyay liksom :) Haha..

Bella och jag har verkligen blivit så mkt bättre kompisar här nere. Har känt varandra sedan lekis men är inte förrän nu som vi har blivit riktiga kompisar :) Och som jag gillar det...

image499
Pose-flickan nr. 1 :)
image500
as I said... :)
image501
Vad slitna vi ser ut..? :)

Och nu då.. Vad vare för ngt Bella gav mig???
Jooo...

image502
K.E.S.O.!.
Bad henne köpa en stor burk i Sverige så jag har ett tag.
Happines, happines :)

Även om kvällen avslutades på ett bra sätt så har inte resten av dagen varit direkt tiptop. Min energi jag fick från min lilla nap höll sig bara tills vi skulle hämta Pia. Var sedan själv med tjejerna tills jag slutade halv åtta. Mitt tålamod var på minus kan jag säga :( Mådde dåligt varje gång jag sa något mindre glatt - var ju inte deras fel. Stackarna. Men de gillar tydligen mig ändå- fick x antal godnatt pussar av dem :) Sötbarnen!

Mår dock fasen sämre än vad jag gjorde förut i dag :( Det halsonda är värre och det känns som om jag har feber, men det har jag inte. Men men, får verkligen skylla mig själv. Tar man inte hand om sig så får man lida utav det sen.. Men ni kan väl alla hålla tummen i natt så kanske min hals är bättre i morgon.. Den MÅSTE vara bättre..

Nu ska jag i säng fort som ögat och låta kroppen ta igen sig..

Sov gott..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

man kan bli lycklig för mindre :) jag blev helt lycklig när jag hälsade på i sverige o fick lösgodis ;) bodde ju i spanien ett tag...

2008-05-14 @ 10:25:02
URL: http://triquetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0