The plans

Planerna för kvällen är nu spikade. Min helg är bra oplanerad ändå. Kanske barnvakt i morgon kväll men det är det enda jag vet. Blir nästan nervös. Vad ska jag göra liksom?! Mitt namn kan skrivas Märta, the planner. Reeeelax girl :)

Aja.. Kvällens planer var från början att kika på SATC men Sofie och jag kom till slut fram till att det är roligare att se den om man är ett litet gäng, dvs. fler än två :) Nu ska vi istället gå ut. Party all over :) Blir först mys i en park där  vin ingår. Tänkte skriva mumma först men ångrade mig när jag kom på att man skall icke ljuga :P Därefter blir det rumpskakning all night long på Oz. Dock ska vi till ett annat Oz än den vi brukar gå till. Ombyte förnöjer :)

Hoppas ni får en nice fredagskväll.

Kram på dä!


Kommentarer
Postat av: ebba

åh hoppas ni har en fantastisk afton!!! pussokram

2008-05-30 @ 23:55:13
URL: http://ebbasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0