Onsdag, onsdag, onsdag

Åhh suck på dig Märta. I morse tänkte jag ta och skriva lite så jag inte får hela dagen att skriva om på kvällen. Jaa, men då klickar ju så klart lilla jag på en knapp som gör att jag måste vänta tills de flyttat över min blogg till det nya (de håller på och donar på blogg.se, byter nå grejs så det ska bli bättre?). Har inte kunnat skriva alltså.

Nu så..

Onsdag i dag = sovmorgon. Jag knatade dock upp vid en kvart i åtta, käkade frulle och gick sedan ut och sprang en runda. Körde även 3 set bröst (sneglar mot lillebror). Kändes som om jag höll på att bli förkyld igen dock. Är djävulskt trött på att vara förkyld nu! Pallar inte en gång till. Märkte i dag var jag kan ha min källa. Ostiane nös på benen mina (cellerna där kanske plockar upp allt det äckliga?) samt att Pia hostade i fejjan på mig. Hej alla baskilusker. Jo, jag kände hur de hoppade på mig. Eller så har jag ett ruttet immunförsvar för "tillfället"? Skönt som fasen efteråt var det iaf att ha tränat. Hela dagen över till annat :)

När klockan slog halv elva gick vi allihopa till marknaden. Sedan dess har jag mumsat jordgubbar. De är ju så förskräckligt goda. Mumma! :)

Åkte med Bella till Marais för att kika in 2nd hand-affären igen. Har kommit på att jag är på jakt efter en stor mysig kofta à la mormor/farmor. Ni vet en sån som är för stor men som ändå är snygg och man älskar den. Det vet ni väl?! :) Fanns inga men tjejen som inte kan hålla i pengar gick ju därifrån med annat istället. Suck. Skäms snart. Nästa vecka blir en inte-shoppa-alls-vecka-med-start-från-söndag. Lycka till Marthina!


Denna pangbrud umgicks jag med. HETTO!

Jag har en snygg vän.

Tidsoptimisten Märta kom hem kvart över fyra och börjar jobba fyra. Usch. Inte gilla. Var barnvakt åt lillen medan de andra åkte och handlade lite. Han sov som en stock hela tiden vilket resulterade i att jag bäddade sängen, dammsög min våning och plockade i ordning med kläder. Borde väl berätta... Bäddade ur sängen i lördags men har inte bäddat nytt förrän i dag. Hörde jag ordet lat? Dock ska ni veta att jag har sovit som en Gud de senaste dagarna. Tacka vet jag obäddat :) Anledningen till att jag inte bäddat är för att jag tänkte dammsuga madrassen lite och har inte riktigt funnit tid till det förrän i dag. Ska jag vara tyst nu kanske? Haha..


Kommentarer
Postat av: Bella

Ett litet tips bara; beratta helst inte om dina sangvanor har i bloggen, folk kan ju tro att du ar knapp om du sover utan sangklader, haha. jag, daremot, vet att du ar knapp! :p

2008-05-22 @ 10:14:54
Postat av: Marthina

Bella: Yes, jag har inte bara en snygg vän, utan också en jätterolig sådan. Ha. Ha. Ha. :)

2008-05-22 @ 20:02:49
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0