Klåda, klåda, klåda...

För tillfället är jag barnvakt. Sitter och kikar på Frankrike vs. Paraguay och bloggar samtidigt. Vill egentligen gå och lägga mig då min kropp nog skulle bli rätt glad men vill vara uppe också. Får kompromissa lite.. Uppe ett tag till :)

Blev en kaffe på Starbucks med Frida. Dock fick jag stå i kö i en 20 minuter för att få min kopp. Dryyygt! När vi kände oss färdiga kikade vi i affärer. Om jag inte lyckas bli rik på egen hand måste jag hitta en karl som är rik. Shopping är bra härligt. Tänk och bara få handla det man vill ha. Jag skulle inte tacka nej till det. Do you remember att jag förra veckan skrev att jag skulle ha en no-spending-week denna vecka. Startades i söndags och den avslutas i morgon. Jag har klarat mig riktigt, riktigt bra. Det enda jag har köpt är en bukett blommor till min lärare, en kaffe i dag och en fanta i går. Tror det bara är det. Jag är mäkta imponerad av mig själv. Kan säga att det kliade inte lite i fingrarna där man gick bland allt snyggt. Det inte bara kliade, jag hade fasen klåda. Huden är typ borta pga. klådan. Haha..


Hittade väskan med stort V på Zara. Har varit på jakt efter ny väska sedan jag kom men inte hittat THE bag. Men nu så. Fanns ingen prislapp så jag frågade vad priset var. Hon trodde 79 euro. Det skulle jag ändå ha kunnat betala. Men sedan frågade jag i en annan vad den kostade och då var priset helt plötsligt 99 euro. Då vare bara att säga byebye till snyggingen. När vi sedan gick hängde den i skyltfönstret och då var priset hela 129 euro. Smakar det så kostar det. Skit också! Vi hade nog haft väldigt roligt ihop vi två... Annars hittade jag en kjol som jag nästan bara måste ha. Även en byxdress. Mjau! Båda från GAP. Måste checka ekonomin för jag är på g igen. Åhh... Alla tre sakerna är to die for. Iaf att svimma för. Mamma och pappa, det är ju snart jul och visst är jag er underbara dotter som alltid är gullig och hela den fadderullan?! En tidig julklapp i år kanske? :D Haha.. Dream on, hunny..


SÅÅÅÅÅÅ snygg! Överallt. Ahh, ge mig! NU!

Blir lätt en shoppingtur nästa vecka. Måste lugna mina nerver lite. Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0