Fredagsbravaderna

God förmiddag, världen!

Jaa ni, gårdagskvällen. Den började så sjukt jäkla bra. Hade hur roligt som helst med Sofie och Ali. Helfestligt. Vi satte oss i nå parkaktigt vid Les Halles. Vi korkade upp. Rosé med Fanta. Rödtjut. Fanta och jag kommer nog fortsätta arbeta tillsammans då det kommer till vin. Mycket bra partner. Vi blev pinkelinknödiga och och började ro våra båtar. Row, row, row your boat. Gently on the street... Det var våran version av den. Blev lite cheerleading samt cirkuskonster i form av hjulning. Allt finns på film. Haha. Jag har aldrig kunnat hjulat och efter att ha sett mig själv försöka vet jag nu att jag aldrig kommer att kunna det heller. Detta då jag aldrig ens kommer att försöka igen. Såg ut som sju svåååra år. Hahaha..

Därefter begav vi oss till Oz och där avslutar jag berättandet om kvällen. Alla pallade inte riktigt trycket och jag var oskyldig denna gången. Juste, råkade somna på bussen fastän jag strängt sa åt mig själv att nu får du inte somna. Vaknade i Le Pecq vilket är två hållplatser från mig. Gissa om jag blev glad. Sisådär en halv fem på natten. Yeah baby! Fick dock åka med tillbaka till min hållplats. Tack! :)


My dear friend Sofie..

Våran lilla kanadensiska (skriver man så i den fem. formen?)

En viktig diskussion. Säkerligen.

Fick även besök. Söt, söt och åter söt.

Vem-har-längst-ben-undersökning.

Ser ju bra ut med vin i handen iaf. Är väl det enda...

Row, row... :D

Snygga ligan!

Skåål på er :)

Kram på dä!

Årets smile-tävling gick av stapeln :)

Det var en grymt rolig kväll tills det inte var roligt längre. Haha, logiskt va :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0