jorå.

Jag är säker på att jag hade somnat gåendes i dag om jag bara hade slutit ögonen. Hjälp vad trött jag är. Icke bra. Tänker inte skriva en gång till i denna blogg att jag måste ta tag i det där med sömnen - gör det ju iaf aldrig. Haha.. Hörde jag ordet självdisciplin? Nej, tänkte väl..

I skolan gjorde vi ett test på nivå 2 och jag kan ju säga att jag inte ligger där riktigt än. Vi har gjort två tester på nivå 1 tidigare i veckan och dem var ju piece of cake. Detta däremot, jössenamn vad jag inte hängde med. Dessa tester är alltså gamla prov som vi använder oss av för att öva inför det kommande (frivilliga) provet. I morgon ska vi göra ett till test på nivå 2.

Vet ni om det finns någon anledning till varför man helt plötsligt får dille på stekt ägg? Okej, börja med att utesluta graviditet för den chansen, nej risken, är minimal. Kan man ha brist på något? Ett dille som är övergående? Hrm... Gott är det iaf :D

Hoppas lillen är lite hjälpsam i dag och sover mellan halv fem och någon timme framåt eftersom jag ska vara barnvakt åt honom då. Ska nog gå runt och nynna trollsmors låten och om lille videung fram tills halv fem så kanske han kommer in i någon sorts dvala varefter han somnar ögonaböj. Sounds good to me! :)

Nu är det dags att skriva ett kort och lägga på postlådan samt plugga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0