The first last day

Nu har vi kommit fram till fredag. Sista vardagen på veckans vardags-dagar. Inte bara det. Det var även min sista dag i skolan. Min sista dag som Pacales elev. Min sista dag som student hos La Clef. Min sista dag med mina klasskompisar.

Om ni inte förstod att jag är lite nere utav det ja skrev ovan så ska jag berätta det för er...

Det kändes/ känns inte alls kul att det var min sista dag i skolan här. Jag är inte mycket för förändringar. Det är oftast bara jobbiga. Iaf i början. Jag har många gånger tvingat mig i väg till skolan och även valt att känna efter lite väl mycket efter krämpor i kroppen så att jag har kunnat stanna hemma sedan jag kom hit. Men oj vad jag har lärt mig mycket varje gång jag har satt mig i den där skolbänken. Nästan läskigt mycket när man tänker efter. Mycket tack vare min underbara lärare.

Men hörni.. Jag har för sjutton gubbar pluggat i ett annat land. Är inte det lite småcoolt så säg. Haha, har jag inte reflekterat över förrän nu. Bättre sent än aldrig??? Haha.. Nej, men allvarligt. Coolt som fan. Jag har varit en utanför-Svea-rikes-gränser-studerande-ung-tjej. Weii, weii, weii :)

 
Ett litet tack till min lärare. Om jag är gullig elev -08? Självis :)


Klassen. Läraren är 2:a th.

Tack La Clef för att jag gick vara elev hos er (jag valde ju er men det är en annan sak...)

Detta var ju den första av alla sista-dagar jag kommer att vara med om här. Usch för sista-grejer!

Kram på dä!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0