Välkommen in i garderoben.

Ja. Det var detta som hängde med mig hem i dag.


Två skärp. En klänning/top/tunika.

Så här resonerade jag (med stöd från Bella):

Jag har tänkt köpa ett flätat skärp på typ HM. Toppen att det är 2nd hand då, lite mer nött och lite mer unikt. Det andra hängde hem då jag har saknat det som jag en gång snodde av mor min. Skärp är snyggt! Detta kanske snyggare :) Klänningen påminde om AA-fodralen, är blommigt och... Ångrar mig faktiskt lite av det köpet men va fan. 20 euro blev prissumman.

Är den snygg eller var det en miss à la Märta?

Kommentarer
Postat av: ebba

jättefin ju!!....den påminner om någon klänning jag sett...hm....ååh. vilken kan de va?!?;P

2008-05-22 @ 17:14:21
Postat av: Marthina

ebba: vadå, har du en sån? Du tyckte den va fin.. okej.. jaa, vi får se..

2008-05-22 @ 20:01:15
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0