VM-finalen avgjord.

Åhh vet ni kära vänner. Förut i dag när jag var vid rutschkanan med flickorna  smög sig en tanke upp i mitt huvud.  Tänk om det skulle regna en dag, bara en, gud vad skönt det skulle vara. För övrigt höll jag på att smälta bort. Jag säger då det. F. berättar senare att i morgon ska det regna. Men håll i er. Det kunde inte vänta så länge. Och det kom med besked vill jag lova. Det öste ned. Herre jesus. Ville så gärna springa ut och bara ställa mig under regnet. Och njuta!

Jag och tjejerna åkte till "Le parc des Ibis" i eftermiddags för att umgås lite med Bella och hennes barn. Bella lekte med mina tjejer och jag spela VM-final mot Viktor. Sorry svennar men vi loosade. 5-4. Hehe.. Det var så sjukt roligt att få spela lite igen :) Vikor är åtta (visst var det åtta han fyllde?) och för att vara åtta bast var han grymt duktig. Jag är allvarlig. Jag körde ju inte direkt mitt bästa men ibland tog han bollar som en normal åtta-åring inte skulle ha tagit. Snart är det dags för EM-final och då är jag inte att leka med! :) Jag fick kämpa för att få bort tävlingsinstinkten i mig i dag - Bella gillar inte när jag använder mig utav den mot honom. Haha..

Tänker inte skriva en låg uppsats om en sak nu. Skulle vara så typiskt mig. Hej allihopa, tyck synd om mig. Men jag har fått feber. Hoppades så innerligt att det skulle bli bättre. Känns inte så kul men vad göra? Ska sova nu och så ska vi se att jag snart är back on track :)

image503
Blåbärssoppa är alla tiders. Min vinst från kyrkan.
Visst har jag glömt att visa upp den?!
Får bli morgondagens projekt :)

Sov gott nu allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0