What a beautiful morning...

Just nu jobbar jag för fulla muggar. En sak bara. Flickan vid namn Ostiane ligger och sover. Hon följde med F. upp för att pussas lite och skulle sedan komma ner, precis som det brukar vara. Hon kom dock aldrig ned. När jag satt där med min gröt började tanken på att hon också sov snurra. Ville inte hoppas på något för då skulle hon ju säkert komma ned. Inte för att jag inte ville det utan jag har haft mindre energi de sista dagarna. Om man ska leka med barn behövs energi (eller hur gör ni mammor egentligen?)

Smyger upp och kikar. Där ligger F. och Ostiane och sussar så sött.

Soft start på dagen kan man kalla det.

Annars då. Vaknade 07.54. Här sover man så länge man bara kan. Haha.. Annars är det strejk i dag. På alla linjer utom den jag åker med. Hehe. Ska man skratta eller gråta? Nej, men faktiskt så vill jag till skolan även om jag egentligen bara vill lägga mig i sängen och sova en törnsrosa-sömn.

Btw så har jag en fruktansvärd träningsvärk i magen och i musklerna precis bakom armhålan, om ni fattar :) Får man träningsvärk där av att göra armhävningar? Har jag aldrig fått tidigare. Underligt. Dock ska ni veta att det är ganska skönt med träningsvärk. Var ju ett tag sen nu. Njut Marthina, Njuuuuuut! :)

Nu hör jag F. där nere. Kanske ska smyga mig ner och checka läget...

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag vet varfor du har traningsvark, det ar for att du sprang pa hela rullbandet vid Hallarna, det ar inte bra att ta ut kroppen for mycket! Haha

2008-05-22 @ 10:18:34
Postat av: Marthina

Bella: Haha, det kan ju ligga något i det alltså. Förresten sprang jag ju inte PÅ rullbandet utan BREDVID! :D Märta= sopa. Haha..

2008-05-22 @ 19:57:47
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0