Fyrverkerier

Nu har jag precis kommit hem efter lunch med Basta och Mickan på stan. Supermys :) Planen var att plugga hela dagen men en lunch på stan tackar man helst inte nej till!

Hur som haver.. Blir inte plugg nu heller då jag ska springa i väg och kika på fyrverkerier. Något som är varje år vid första advent här i stan. Tydligen. Nybliven stadsbo, ja visst :) Folket ringer när som helst så jag står med fötterna i startblocken. Helmys ju. Ska även få träffa en liten bebis :) Happy, happy..

För övrigt har Marthina träningsvärk i hennes stjärtmuskulatur efter gårdagens bowlingrunda. Haha.. Ovana rörelser?

När jag tänker på fyrverkerier går tankarna direkt till Paris. 14 juli 2008. Vilken dag, vilken kväll. Oförglömligt. Hoppas jag får vara med om den mäktiga känslan igen, helt obeskrivligt!

Hoppas ni har haft en trevlig helg!

Kram, kram



uppd. 17.02

Okej, det var fina fyrverkerier. Vissa superhäftiga. DOCK, tror fasen inte något någonsin kommer att slå 14 juli i Paris. Åhh.. Ville bara tillbaks dit där jag stod uppe vid slottet.

Var iaf jättekul att träffa dem jag gick dit med. En av dem träffar jag rätt ofta men dem andra träffade jag senast innan jag åkte till Frankrike. Superkul :)

De skulle gå och fika medan Märta, den duktiga(?)  lilla studenten, tvingade sig själv att säga nej, knata hemåt för att nu sätta i gång med pluggandet. En klapp på axeln, oh yeah :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0