Hej, mitt vinterland...

Gooooooooooood mornin' Vietnam!

Om en halvtimme ska jag befinna mig på Wayne's för en fika med en bruuud. Och här sitter jag och sörplar yoghurt. Men hey, jag hinner. Tar ju en 2-3 min. att gå dit så.. Det var pretty nice att vakna imorse och ba: Jaa, jag kan ju sova om jag vill för jag ska vara på stan halv elva men jag var lite småpigg och låg mest och njöt innan jag traskade upp med en härlig känsla i kroppen :) (Okej, hade tänkt att jag skulle knacka på Willy's dörrar i morse samt städa men jag har ju fasen heela helgen på mig!)

Och var kom alla snö ifrån??? Rena rama vintern när man kikade ut ju.. Undrar om det är kallt, är säkert en -4 ute. I have a small problem, jag måste alltid chansa på hur varmt/ kallt det är ute. Termometer är en bra uppfinning. En uppfinning jag inte har...

Well, well.. Måste fortsätta sörpla om jag ska hinna. Efter fikat blire gymmet (vååågen :D) och sen lunchgöra hos en kompis. Nice, nice!

Fotbollsträningen i går var kul men attans vad det inte gick som jag ville. Men sen måste man tänka efter, har spelat 1h fotboll på snart ett år innan gårdagen så inga krav är kanske en bra start??? :)

Trevlig lördag på er!

Kram, kram

Kommentarer
Postat av: Ajni

Hellu babe! Myyys med fika, vi har kanske kommit över våran snabbfika numera, moget! Hur var gårdagen på V-dala? Puss :)

2008-11-23 @ 08:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0