Helgen.

Mårn'!

Oh my vilken start på dagen. Gick upp strax innan sex i morse. Fatta att jag kom upp då.. Är fortfarande helt förvånad. Sov hemma hos la familia i natt också, kände verkligen inte för att åka in i går. Kom precis innanför dörren och har egentligen lite halvbråttom. Bestämde precis med en classmate att ses runt nio i skolan för att kolla igenom grammatiken till lektionen. Det måste bli en kaffe under föreläsningen, annars har vi en sovande Märta. No doubts about that!

Jag är såå nöjd med mitt val att åka hem i helgen i stället för att festa all over. Har verkligen laddat batterierna känns det som. Pluggade rätt duktigt i går kväll måste jag säga. Annars spenderade jag söndagen med att promenera med Harry, bror och svägerska för att sedan besöka Bella. Hon åker till Val d'Isere om tre veckor så vi måste hinna ses lite innan. Vi snackade franska en stund och God, I miss France! Det resulterade i att jag ringde min franska vän på kvällen. Det var lovely att få prata franska! Jag fick höra att jag förbättrat mitt vokabulär (Yeeeees! :D)

Lördagskvällen var det ju bio som gällde. "Patirk 1,5" såg vi. Ingen av oss tre tyckte den var rolig. Jag tyckte den mest var fin och tragisk på samma gång. Är det jag som är konstig lr alla andra som har konstig humor??? Tell me! Hann inte käka på restaurang innan pga. världens tjockaste dimma på vägen in samt att jag inte kan var man får och inte får köra här i stan. Haha.. Tydligen stänger restaurangerna här i stan 23.00 på lördagar. Fashionabel middag på Max blev det istället :)

Måste slänga på smink nu och sen springa till skolan...

Ingen mer kamera har jag heller. Mor ville ha sin så jag fick snällt lämna tillbaka den :(

Kram, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0