I'm going down.. and then up again!

Jag vill bara åka i väg nu. Till Paris. Lr någonstans där jag kan få rymma från allt ett tag. Orkar inte ta tag i allt som måste tas tag i. Tankar snurrar all min vakna tid. Kan inte allt bara få kännas underbart ett tag?!

Den enda jag orkar och tänker bry mig om ett tag framöver är mig själv. Jag försöker vara ärlig mot mig själv och när det väl är gjort ska man följa sina egna råd till sig, inte alltid en så lätt uppgift..

Yes, gott folk.. Jag är lite nere dagen till ära men är snart back in the business igen. Har lite för mycket som snurrar i huvudet just nu bara.

Ska göra ordning mig för att gå till skolan nu. Det sista jag vill just nu men tippar på att det är det bästa att göra. Göra något annat för en stund.

Kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0