Killar är småäckliga...

Har precis klivit in hemma i huset. Pappas big-size fleecis är på. Yes, I'm home :) Dagen blev inte riktigt vad jag hade planerat... Skulle ju plugga järnet på dagen fram till tre då jag skulle träffa Frida för att sen bli lite hundvakt. Well.. Frida fick förhinder så vi sågs tidigare. När jag väl kom hem till mig hade jag lite tid till plugg men det var också lite det. Jaja.. Ska ha gjort klart det innan jag somnar i kväll så börjar väl bli dags att köra kanske..

Harry och jag hade en mysig promenad i stadsparken. Lilla landet-doggen kommer till stan, haha.. Luktorganen jobbade, minst sagt. Och nej, kommer aldrig gilla det där med bajsplockning. Sjuuukt äckligt! Usch..

På vägen hem satt jag och bror i baksätet och sjöng kärlekslåtar. Haha.. Mitt i allt klappar han mig på kinden och säger: tvättade inte händerna efter att jag kissade. Har ni tänkt på hur sjukt äckligt det är. Rent ut sagt vidrigt. Fatta att sitta och titta på tv med chips lr nåt annat smarrigt på bordet, killen går på toa och kommer tillbaka och kör ner näven i skålen. YUCK! Usch...

Dags att ta tag i dagens plugg.

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0