konsten att se skillnad

Kikade runt på tjuvlyssnat och fastnade vid denna. Tycker det ligger lite sanning i den. Av alla de killar jag känner vet 99% inte skillnad på en halsduk och en scarf... Tycker det är kul om killar vet skillnad men det är väldigt sött och roligt om de inte vet...


Ett gäng killar och tjejer ~15 diskuterar mode.
Kille 1: Jag är inte modebög,
Kille 2: Jo, du är modebög!
Kille 1: Säg varför jag skulle vara modebög?
Tjej 1: Om du inte hade varit modebög hade du inte haft halsduk på studion…
Kille 1: Det var inte en halsduk, det var en scarf!
Tjej 2: Om du inte hade varit modebög hade du inte vetat skillnaden på scarf och halsduk!


______________

En kille som jag känner (inga namn nämnda) kommer hem till en tjejkompis. Hon frågar om han ser någon skillnad på hennes hår. Hennes hår är uppsatt i en hästsvans.

Han: Hmm (tänker febrilt).. Det kanske är lite längre?!
Hon: JAG HAR JU KLIPPT AV HELA HÅRET!!!

Tjejen hade alltså klippt av sitt bröstlånga hår till en page...

Kan inte göra annat än att det faktiskt är sött. Så ouppmärksamt :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0