mitt lilla mission

Jag är så glad att jag lever i dag.. Trodde jag skulle halvt dö i går. Jag har huvudvärk ett fåtal ggr per år och då är det den lättare varianten vi diskuterar. I går brände jag väl säkert sönder så mkt i hjärnan pga. alla hakparenteser att mitt huvud helst ville sprängas. Jepp, så kändes det. När det var dags för sängen kände jag att det var dags för ett åtgärdsprogram. Mission leta huvudvärkstablett startade. Blev dock inget mission accomplished. Skit också!

Lyckades tydligen somna till slut och hej och hå, vaknade relativt pigg imorse? Någon som känner för att förklara hur det kan ha hänt? Iaf... Nu har jag snart tvättat tre maskiner tvätt och när det är gjort ska jag börja dagens plugg... Blir ännu fler hakparenteser i dag. Yeeeey! :( Måste göras så det är bara att skruva upp flinet och göra det så snabbt och smidigt som möjligt!

Hoppas ni får en ruuwligare dag..

Har ju blivit kind of utmanad av en annan bloggerska om att skriva sju saker om mig själv. Ska klura vidare på den and then I'll drop the bomb! :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0