mys!

Hade bestämt mig för att bara vara hemma i kväll men insåg rätt snabbt att det skulle ge mig... Ingenting! Nu ska jag bajka i väg till en av de bästa i mitt liv. Vi ska handla lite gott och sen mysa i soffan. Ska bli urmysigt.

Det jobbigaste... Jag har råkat bli van med avstånden inne i stan. Nu ska jag bege mig på en 3 km lång cykeltur - är ju som att vara hemma i samhället igen. Haha.. Usch, känns psykiskt jobbigt. Å därmed klassade vi dagens i-landsproblem :) Nej, dags att hoppa i vinteroverallen och bege sig. Kommer bli mys när jag väl är där :D

Trevlig kväll!


uppd. 19.35

När jag väl stod i kassan och skulle ta fram kortet så fanns det inte där. BRA MÄRTA! Vet att jag hade det med mig då jag kände efter i fickan precis när jag åkte. Såå, nu är det spärrat och jag väntar på ett nytt.

Kan inte låta bli att tycka det är lite småskoj. Har aldrig tappat mitt kort förut. Haha, jag är lite udda, jag vet :P Dock fick jag värsta polisförhöret av spärrnissen i telefonen.

Nu är jag iaf här och ska mysa och undvika att tänka på allt annat än just mys!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Fia&emelie

vad mysigt =)

2008-11-06 @ 18:09:04
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: Frida

Vem ska du mysa med då?

2008-11-06 @ 18:37:30
Postat av: Marthina

Fia&emelie: It was! :)



Frida: Mös med Jossan...

2008-11-07 @ 11:56:11
URL: http://marthinaas.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag utmanar dig. läs mer i min blogg. kram

2008-11-07 @ 12:02:01
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0