orättvis genfördelning!

Hello hello hello..

Ibland är det såå svårt att börja skriva ett inlägg. Kan ta en tio minuter att få fram första raderna. Drygt, ja visst! Som ni kanske redan gissat är denna gång en sådan gång..

Pluggandet har gått sådär i dag men njuter av att vara hemma bara. Helt faboulus! Allt började liksom med taco-middag. Hello! Det är ju så läskigt gott. Annars är det mest mys med min lilla kille som gäller.

Medan jag skriver käkar jag dagens ranson av frukt. La salato de fruta (heter det så på något språk?) har jag gjort :) Yes, yes.. Denna ansträngning plus att jag slängde ihop fajitas till lunch (typ världens lättaste rätt att göra men ändå). Well, årets kock nästa säger jag! :)

Just det ja, mamma och pappa fördelade generna aningens orättvist när det gäller mig och min lillebror. Vi skulle springa fram till "gymmet", gymma och sen springa hem igen i dag. Okej, jag är precis i startblocken efter den där "pausen" jag hade i Frankrike.. Men han, den där ungen sprang bredvid mig och gjorde höga knän, sprang sick-sack på vägen bara för att jag sprang för sakta när vi började springa. Till slut fick han välja på att hålla käften eller springa sin egen takt - svooosch så var han borta. Ibland är livet bra orättvist, lr hur?! Dessutom föddes den där nedrans ungen med magrutor och alla andra muskler snyggt flashade. Allt som alla andra får kämpa sig till genom blod, svett och tårar FICK min kära bror genom bra gen-fördelning. Förstå min känsla! :) Nej, man ska int' va bitter!

Nu äre lite a girl has to do what a girl has to do innan det blir bio med bror och far. Mysig lördagkväll med andra ord. Kommer dock ta tid att välja film tror jag. Jag har redan vikt mig, ska liksom kika bio med två killar. Någon "tjej"-film är det ju inte tal om.. Hehe..

Glömde överföringssladden till kameran i stan så kan tyvärr inte visa några bilder.

Take care!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0