Paaaain!

Jag är fasen halvt invalid i dag.. Kan knappt gå om jag har suttit ner ett tag. Träningsvärk kallas det i vanliga fall men det här är något annat. Visst att man får värre träningsvärk när man tränar en otränad muskel men det här?!

Tränade baksida lår i en maskin i lördags men där och då kände jag att det inte tog där det skulle så jag gav inte så mycket. Well.. I maskinen tränas rumpa och baksida lår och jag har nu fått smärta, som jag väljer att kalla den här sortens träningsvärk, i fästena vid knävecken. Det typ krampar hela tiden.... What went wrong?

Ähh, ska man nå sitt mål krävs det lite blod, lite svett, lite tårar och även lite smärta :)

En löptur eller en powerwalk skulle ju vara bästa medicinen men icke.. Adverb, here I come!

Ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0