pluggish

I dag har jag och Frida i klassen suttit i bibblan hela dagen och pluggat. Jag har gått in i någon anti-plugg-bubbla. Jag vill egentligen plugga men när jag sitter där blir jag jättetrött och allt går jättesegt. Det enda jag vill är att kursen ska ta slut (men att jag lärt mig så mkt som jag vill). Men om jag inte pluggar för det kommer kursen inte ta slut i december utan då har jag omtentor. Dags att skärpa sig nu, OM kursen ska ta slut i december! Men jag gjorde mer i bibblan än vad jag skulle ha gjort om jag suttit hemma. Hemma där datorn är :P

Nu ska jag kika igenom förra månadens utgifter, lägga upp månadens budget, gå/ cykla och inhandla lite föda och sen träna.. Vid halv åtta kommer Ajni och kanske någon mer hit. Planen är att pre-parta lite innan KNAS at ÖG men fy fabian vad jag är otaggad. Nästan läskigt otaggad. Blir nog kul. Om det nu inte blir det så äre väl bara att traska de 50 m jag har hem :P

Nej, om jag ska hinna allt bör jag ta itu med det nu. Träningen ska hinnas med! Ser fram emot den!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0