shake it, shake, shake it

Har funderat ett tag på hur jag ska återberätta gårdagskvällen. Hmm.. Vi blev iaf fyra tjejer som satt och smådrack och pratade om allt och inget innan vi begav oss till ÖG. Märta trädde på sig sina ballerinas - Jag ska ju bara gå till ÖG och hem.. Coldish! Well, well..

Jag älskar Klas. Nej, menar ju Knas. Hoho.. Måtte det vara den bästa klubben ever?!

bra musik hela kvällen. märta the bläändör. skakande rumpor. svettigt och dant. sms. supertrevliga vakter. "har du eld?". öl i fejjan. drink på armen. flirtande killar. frisk luft. Kanye West - Love lockdown. gamla classmates. ännu mer rumpskak.

dance 'til you drop!

Lätt den roligaste kvällen på länge, länge. Måste vara Ajni som är anledningen till det lyckade - skaka stjärtmuskulatur med henne på dansgolvet är oslagbart :)

Å märta skötte sig galant i går och är pigg som sjutton i dag :) Okej, att typ hälla i sig tre mjölkglas tyder kanske på att kroppen är lite dagen-efter-alkoholintag-törstig men annars så! hehe..

I eftermiddag blir det bowling med släkten, sen middag och därefter bio. Jag och min älskade paps ska kika på samma film. Tror det kommer bli en gryym lördag. Helmys som jag brukar säga :)

and hey, jag hann med fasen allt jag ville i går. Storshopping (är kylskåpet fullt, mår själen bra), träning, dammsugning.. stress, stress men märtan lyckades - vill man så kan man :) Kände mig tvungen att skriva ned detta! Hah..

Lite plugg nu, innan det är dags att bege sig mot the place to be. Hihi, jag går dit medan alla andra sitter i bilen ca. 1 h. Like it :D

Kommentarer
Postat av: ajnii - "skaka-rumpan-kompis"

Bästa kvällen ever baby, så himla roligt att shaka med dig! mera sånt :)

2008-12-01 @ 08:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0