Shopping, in my dreams

Märta är trött, trött, trött..

I morse vare tvättid klockan sju. Tycker alltid jag är såå smart som väljer första tiden eftersom jag då kommer upp på morgonen. Nästa gång ska jag ta sista tiden. Var läskigt seg imorse. Hmm.. Man blir så ineffektiv då!

Blev fransk film i skolan + en timmes föreläsning. Rätt soft dag :) Därefter lite småplugg på nationen då jag inte orkade ställa mig i kön till biljettköp. Var dock tvungen att fejsa sanningen till slut  och ställde mig  i en seeg kö för två små biljetter.. Dock kommer det bli skitkul. Den 13:e december är det luccegasque at ÖG med Sonjis och Ajni som gäller :D

Jag vill jobba och tjäna lite money.. Käkade med min kära Josefin på stan och medan hon velade om att köpa ett par till pumps gick jag och köpte överstyrkningspennor och en bok på bokhandeln. Kul. Ehh, neeeej! Snart, Marthina, snart. Håll ut en månad till....

Well.. Nu ska jag plugga lite grammatik innan jag går till gymmet. Kanske dock kör gymmet först. Jag är helt förstörd och kanske blir piggare av lite träning?! We'll see, we'll see...

Kram, kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0