Sleepy

Jag har BIG time problem. Jajjemensan. Den där sömnbristen jag har skrivit lite om... Det är serious nu. Lr, jag har inte sömnbrist, sover ju ca 8 h varje natt. Är liksom tvärtom. Jag tror jag har fått en släng av höstdepression i någon form. Kruxet är liksom att jag sover, som sagt, ca 8 h per natt, vill gå upp etc men kroppen fullkomligt vägrar. När jag vaknar är det som att vakna direkt ur djupsömnen. Not nice.


en sovande märta :P

Ska käka lunch på stan med en vän och ska då besöka hälsokost lr vad butiken heter. De kanske har någon idé. Det är så mkt jag vill hinna göra på morgonarna så jag skulle bli väldigt glad om min kropp samarbetade med mig.

Well, well..

Nu ska jag köra ett städryck innan det är lunchdags. Köpte sånt där rengöringsmedel i går så nu jäklar :) Ska bli skitkul att städa. Ja, ni läste rätt.. Är chockad jag också. Haha..

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0