teacher in french

Nu är jag tillbaka i min lilla lya.. Var nästan hemma en vecka.. haha.. Skönt som sjutton. Fick en bamsekram av min kära fader i morse. Mys, mys..

Ska strax kila till skolan för en föreläsning på två timmar. Ska bli jätteintressant. Han ska föreläsa om hur det är att leva i Frankrike i dag, om jag inte missminner mig. Kul med tanke på att jag nyligen gjort det.. Därefter blire till att plugga fonetik. Som jag längtar till helgen..

Ringde ju till skolan och återanmälde mig som vikarie förra veckan. Min gamla franskalärare ringde nyss och hörde om jag ville vikariera nästa torsdag i franska och engelska. Hello :) Ska bli jättekul, speciellt franskan!

Nu ska jag slänga på mig lite smink och sen bege mig.

Ha en bra dag!

Kram, kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0