tenta-pluggs-bubblan

En kompis ringde och väckte mig imorse, som jag hade bett om, men tror ni jag gick upp??? Nej! Gick upp nu vid nio. Tror fasen jag ska byta ut sängen jag har här. Den är alldeles för skön. Hmm, har ju en tältsäng här också.. Dock brukar jag tycka sådana är sköna att sova i. Får fundera ut nån bra idé...

Ska alldeles strax inta min frulle. Köpte någon ny yoghurt i går, hoppas innerligt att den är god. Därefter ska jag bege mig till skolan för att plugga i biblioteket. Det är hög tid att sjunka in i tenta-pluggs-bubblan. Ska på föreläsning mellan14-16. Går på grupp C:s i stället för grupp B:s som är min grupp. Kvittar nog. I dag ska fonetik läras..

Längtar såå till i morgon. Då ska jag först plugga, fika med Frida och sen blir jag antagligen hundvakt åt bebis medan mor och far lyssnar i fall bror är en duktig elev lr inte. Därefter beger jag mig hemåt igen. Har längtat sen i måndags.. Haha.. Just nu när det är så mycket med skolan vill jag vara hemma. Lr, om det går bra att plugga hemma vill säga. Annars får jag bege mig hit igen. Ingen big deal.

Well, bäst att inta föda så jag kan starta min dag ordentligt!

Just det. Grattis Anna och Erik. Önskar er all lycka!

Ha en bra dag!

Ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0