Tenta!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH...

Marthina har tenta om en timme. Fonetiktenta. Andaaas..

Nej, jag kommer gå dit och göra mitt bästa. Ska verkligen försöka ta det lugnt och inte stressa upp mig för allt som jag inte lyckats lära mig.

Nu ska jag fortsätta käka min första grötfrukost på länge, länge (den är fasen inte god, fattar inte varför...)

Håll en tumme för mig mellan 9-12 i dag, okej?!

Kram på er!


uppd. 11.20

Kom hem för en kvart sen ungefär. Nu är tentaoskulden avklarad. Var inte jättesvårt men vill inte säga något då jag inte har en aning om hur hon bedömer och rättar. Många småfel blir många poängavdrag... Men känslan efteråt var inte hemsk iaf..

Satan i gatan vad det är kallt ute. Dra på trissor.. (hej jag är 50+) Men man kanske får skylla sig själv lite om man har supertunna skor och fingervantar på sig? :) Hehe..

Nu är jag ledig fram till söndag kväll. Ska bli så sjukt underbart att bara få vara och framför allt få vara lite social, ngt jag har lite svårt med när jag är stressad över skolan.. Ahhh, glädje! :)

Nu ska jag kika bloggar och sen bege mig till gymmet innan det vaknas nationslunch med Sonja :) Jag ska träna, så underbart! Dock blir det antagligen fotboll i kväll men hey, jag skiter i det. Vill bara känna att kroppen tränas. Har saknat det!!!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0