tyst i klassen!

Nu har jag jobbat ihop lite extra klirr i kassan. Både i går och i dag. Tycker så mkt om de två ställen jag jobbar på. Var lärare i franska och engelska i dag. Var så kul att vara det i franska :) Träffade även gamla lärare, högstadietiden var verkligen speciell! Det som dock var roligast i dag var att få träffa två personer som har betytt (betyder?) mycket för mig. Dessa två är helt underbara! Men life goes on?

Hej och hå. Duracellkanin till stationen, in i bussen, hoppa av bussen, köpa mindre god macka till lunch, duracellkanin till skolan, en mindre givande föreläsning och nu sitter jag här.

Har blivit helt fast i One three hill. Äre inte bara repriser som går nu? Jaja, bättre sent än aldrig :)

Så fort min kurs är slut ska jag bara hitta på massa bus så jag har något att skriva om.. Är knappt kul att skriva numera. Men snart så.. Så fort jag gått ur min tenta-bubbla..

Ciao.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0